حالا هر چی
فودباله دیگه…!!
شجاع جان اون عینک رو میتونی بکنی تو ک//ونت و به خوشحالیت ادامه بدی همچنان….
پو//فیوزای ایرانی …
…….
..
حالا هر چی
فودباله دیگه…!!
شجاع جان اون عینک رو میتونی بکنی تو ک//ونت و به خوشحالیت ادامه بدی همچنان….
پو//فیوزای ایرانی …
…….
..
دلم میخواست اینجوری نباشه ولی شد
هیچ وقت نشد چیزی که باید بشه
چراغا رو خاموش میکنم ،جز آباژور یادگار عمه ناهید …
آماده ست همه چی …فرو کن رفیق.
ببین از کاپیتانِ آلبالویی رسیدیم به سناتور شرابی ….
هه….!یه گیلاس شراب هم هست
Benny Rivers داره میخونه…!
دیگه باید به اینم عادت کنیم رفیق
از چیزای مصنوعی لذت ببریم
از دوست داشتن های مصنوعی ، عشق های مصنوعی ، آدمای مصنوعی ، زندگی مصنوعی ، هوش مصنوعی و ….
شایدم خدای مصنوعی ….
هه….
تف بهش …
سلامتی همه چیزای مصنوعی …
فرو کن رفیق…
….
………
خدا رو شکر
ترامپ
امشب راحت میخوابه.
شما هم شادی کنید با توافقتون …..
دیگه به جنگ منگ هم داریم عادت میکنیم
ما مردم عادت کن خوبی هستیم
جنگ ۱ روزه
جنگ چند ساعته
جنگ چند دقیقه ای
هر چیز ک///#یری پیری تو دنیا باشه ما به سرعت بهش عادت میکنیم….
وسط این همه خون های ریخته شده
وسط این همه بدبختی هایی که هر روز بیشتر میشه
وسط این همه سختی و ناامیدی
باز هم آزادی سهم ما نشد رفیق….
…….
نشون دادن ساز مشکل داره..اوکی.
اسلحه و کلاش و شلیک کردن وسط اجرای زنده مشکل نداشت..؟
چی هستید شما..؟
۵ هزارتا کامنت از سالها قبل تو تختخواب داشتم
طبق قرارمون جز یه تعداد کمی بقیه تایید نمیشدن.
آخ چقدر بهم چسبید و حالمو عوض کرد خوندنشون
چه امتی داشتم و چقدر دلم تنگ شده براشون
الان که بسته شده همه چی و تختخواب هم فقط با وی پی ان باز میشه
ولی اگه یه زمانی باز شد اینترنت و این پست رو خوندید؛ میخوام از همین بلندی قربوس تک تک امتم بشم….
همین.
……
…
رفیق…
یه چیزی بگو
چی میشه آخرش…؟
پرو کردنمون….
خواستم بگم پرو ، سفید ، سیاه ، قرمز ، خونی اصن هرچی ….
هر اسمی میخواید بذارید…
این ملت عادت کن
به اینم عادت میکنن
برای کی مینویسی …؟
همه جا تعطیل و بسته ست …
داداش همه چی فیلتر و ملی شده…
چی میگی… واسه کی میگی …چته اصن…؟؟
_ نمیدونم واقعا ..دلم میخواد بنویسم فقط..غلط و پر از اشتباه و بی ربط….ک///سو شِر….
_بیست ساله برا دلم نوشتم…
_میرم نوشته های ۱۵ سال پیش رو میخونم …۱۷ سال پیش رو…۲۰ سال پیش رو….
_میدونی هیچی جز یه دل خوش نمیخواستم و نمیخوام….
_ههههه…بازم ک///سو شِر
_کجایی رفیق…
_شونه هات کجاست ….
…..
..چرا تلخه همه چی…